showmee.blogg.se

dags att klaga.

Kategori: Allmänt

som i alla fall Elin vet så hittar jag alltid nått att klaga/stör mig på. spelar ingen roll vad det än är så kommer detta *men tänk..... och så kan jag babbla i timmar om samma sak. så när jag har tråkigt tänkte jag ta mig tid till att skriva vad jag stör mig på. så detta kommer betyda att det kommer nog bli lite längre och mer inlägg. och ja.. förlåt om nån blir ledsen över vad jag skriver, men det är så jag tycker. sen får ni tycka vad ni vill helt enkelt. aja kan skriva en sak jag stör mig på nu.
jag läser rätt så många bloggar. bland annat Elins angelicas Jennifers kissies och många mer. och jag läser dom dagligen. men nu till det jag stör mig på. det flesta bloggar skriver "hej bloggen" "hejsan bloggen" och så fortsätter det i evigheter. och det låter så grymt fult. bara hej bloggen, jag har sett på tv i dag. nemen vad intressant för dig. slår vad om att ingen tycker det är kul att läsa sånt. jag som person tycker det är roligare att läsa om folks problem och om dom mår dåligt. tex jag starta denna bloggen för ja avreagera mig på. skulle jag inte ha denna skulle jag bara bli sur och avreagera mig på Elin. jag har typ 100 inlägg i arkivet som jag inte har publicerat, för dom skulle inte va så snälla mot personer som har varit dryga mot mig. men nu kom jag bort från ämnet i alla fall SLUTA skriva hej bloggen! snälla bara gör det. och skriv om lite mer intressanta saker.

hehe jao.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: