showmee.blogg.se

Haha!!!

Kategori: Allmänt

Hahahhahahaha det är så jävla kul att klaga på folk. Inge illa menat men ändå liksom. Maaaahaa biatch. Känner mig inte så snäll men aja. ingen vet vem jag menar och det vet jag inte själv heller så det är ju lungt. Plus att jag vet att jag inte skriver nått intressant så jag det blir som det blir. Elin vill att jag bloggar... Och jag kommer ingen vart. Typiskt mig och faaaaaaaan jag glömde att byta blogg jävel. men skit samma. blir kul och se hur ni reagerar. Kanske ska spela lite diablo sen. Standard på torsdagskvällar i alla fall. Ska stänga av datorn snart också. 
 
SANNING SKVALLER LÖNGNEN FALLER HÅRDARE FÖR VARJE DAG SOM GÅR!
 
Elin bara: Jag behöver att va elak, jag går i nian nu får jag va elak eller hur pappa?
Elin pappa: aah?, men va med på att du kommer få tillbaka
Elin:det är lungt, Jag har felicia !!!!! 
 
Hahah jaa elin kommer alltid finnas för dig mitt lilla troll!! 
Nej klockan är 20.00 nu så jag ska väl gå ner och se på tv eller nått. Grymt eller hur? Nej inte ett jävla dugg. Juste kommer nog inte blogga nått alls under helgen. Det är ju Största händelsen nu i våran lilla by. coolt va? Nej men det är marten. Och alla kommer typ supa. Men inte lilla jag. Kom i håg det.
 
 
Seeeees

Kommentarer


Kommentera inlägget här: